CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zaterdag 26 februari 2011

Del Prado - roof

Wat een hel...vreselijk. Het wilde allemaal niet zo lukken vandaag. Vol goede moed begon ik, maar als snel zakte de moed me in de schoenen. Alles wat schots en scheef en er werkte niks. Uiteindelijk het dak erop gezet maar en waren me toch kieren, niet normaal...Nu heb ik het opgelost met wat reserve-hout (toch handig dat del Prado een foutje had gemaakt en ik daarom een deel over had). Nu is het dus opgelost, heb ik gelijk geen schuine wand mee :-) Ben er best trots op :P Moet nog even met wat smeerbaar hout aan de slag voor de rest v/d kieren..maar 't komt goed!

The roof is horrible! With some wood Del Prado delivered extra because of a mistake I made something to fix the roof. I'm a bit proud of it!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten