CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

zondag 15 juli 2012

ScrapkaartChallenge #1: ZOMER

De eerste challenge bij ScrapKaartChallenge is begonnen! Het thema is ZOMER.
Ik heb deze keer gelijk twee kaartjes gemaakt, omdat één DT-lid op vakantie is.
 

Het plaatje komt uit een oude Forever Friends agenda. De stempel is uit de Portobello Road set van DoCrafts. Bloemetjes, roosjes, bloemblaadjes, knoojes en lint maken het geheel af :-)


Bij deze kaart heb ik gebruik gemaakt van een tijdschrift v/d Bruna. Een engels tijdschrift, waar een gratis papierblokje bijzat en dit leuke meisjes in stond. Die heb ik uitgeknipt :-) Stempels zijn ook van Portobello Road set van DoCrafts. Lint, glitters, bloemen, roosjes en bloemblaadjes om het geheel af te maken.

Doen jullie ook mee met de challenge? Er zijn twee leuke prijzen te winnen! 


Groetjes,
Anouk
Follow Bos Hobbyshop

1 opmerking:

  1. Hoi Anouk.
    Ik zie dat er al 6 inzendingen zijn maar ik kan ze niet bekijken en reageren, heb alleen ik dat, of heeft iedereen dat? Kunnen we er wat aan doen?
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen