CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

woensdag 11 april 2012

Stoere kaart

Leuke uitdaging weer bij Elke Kaart Een Feestje! Een stoere kaart! Net als alle DT-leden heb ik ook gekozen voor een stoere jongenskaart! Een kleine jongen op een stokpaard :-) Ik heb extra veel houten sterretjes gebruikt, om het wat levendiger te maken. Zo zonder bloemen of strikjes is het zo leeg...




Het ontwerp heb ik afgekeken van Anette's Creafarm. Daar is ook een challenge en kan je het design v/d kaart aanvragen! Ik heb het aangevraagd, maar ongeduldige ik kon niet wachten dus ik heb zelf wat gefabriceerd :-) Leuk om eens een ander ontwerp kaart te maken! Wat vinden jullie??



 

De stukjes behangpapier van de Praxis vind ik echt een uitkomst! De kleine stukjes gebruik ik bijna op elke kaart. Geribbeld tot glitters en streepjes tot stipjes, van alles kan je wel wat vinden!


Groetjes,
Anouk
Follow Bos Hobbyshop

5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart! De stempel is ook heerlijk stoer.
    Bedankt voor het mee doen bij eKeF.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf die soort "saloondeurtjes" als model kaart, helemaal leuk met dit stempeltje! Het kaartje is ook lekker vrolijk door het geruite papier en de houten sterretjes.

    Fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige leuke kaart, grappig die deurtjes.

    Gezellig dat je meedoet met EKEF

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig leuk kaartje!!
    Bedankt voor je deelname bij Elke Kaart een Feestje.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat super leuk met dat klaphekje! Gezellig dat je meedoet aan EKEF!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen